Πολιτική επιστροφών

Δικαίωμα υπαναχώρησης.

         Ο πελάτης – καταναλωτής έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει από την σύμβαση της πώλησης μέσα σε αποκλειστική προθεσμία 14 ημερολογιακών ημερών, η οποία ξεκινά είτε

         α) από την ημέρα κατά την οποία ο πελάτης - καταναλωτής ή ένα τρίτο μέρος το οποίο υποδεικνύεται από αυτόν, διαφορετικό από τον μεταφορέα, αποκτά τη φυσική κατοχή των πωλούμενων αγαθών, είτε

         β) από την ημέρα κατά την οποία ο πελάτης - καταναλωτής ή ένα τρίτο μέρος το οποίο υποδεικνύεται από αυτόν, διαφορετικό από τον μεταφορέα, αποκτά τη φυσική κατοχή του τελευταίου πωλούμενου αγαθού, σε περίπτωση πολλών αγαθών παραγγελθέντων από τον πελάτη - καταναλωτή με μία παραγγελία και παραδιδόμενων χωριστά, είτε

         γ) από την ημέρα κατά την οποία ο πελάτης - καταναλωτής ή ένα τρίτο μέρος το οποίο υποδεικνύεται από αυτόν, διαφορετικό από τον μεταφορέα, αποκτά τη φυσική κατοχή της τελευταίας παρτίδας ή του τελευταίου τεμαχίου, σε περίπτωση παράδοσης αγαθού αποτελούμενου από πολλές παρτίδες ή πολλά τεμάχια, είτε

         δ) από την ημέρα κατά την οποία ο πελάτης - καταναλωτής ή ένα τρίτο μέρος το οποίο υποδεικνύεται από αυτόν, διαφορετικό από τον μεταφορέα, αποκτά τη φυσική κατοχή του πρώτου αγαθού, σε περίπτωση σύμβασης τακτικής παράδοσης αγαθών σε καθορισμένη χρονική περίοδο.

         Η υπαναχώρηση αυτή είναι αναιτιολόγητη, χωρίς καμία απολύτως επιβάρυνση και κόστος για τον πελάτη - καταναλωτή, πλην των εξόδων επιστροφής (κούριερ, μεταφορική, ταχυδρομείο ή άλλο), η οποία θα γίνεται με δική του μέριμνα και ευθύνη.

         Διευκρινίζεται πάντως ότι για να ασκήσει ο πελάτης - καταναλωτής το δικαίωμα της υπαναχώρησης και να προχωρήσει στην επιστροφή των αγαθών και γενικά σε κάθε επιστροφή μη ελαττωματικού αγαθού, αυτή θα πρέπει να πραγματοποιηθεί το αργότερο εντός της ως άνω αποκλειστικής προθεσμίας, δηλαδή η δήλωση υπαναχώρησης θα πρέπει να περιέλθει στην Εταιρεία το αργότερο εντός αυτής της προθεσμίας (απόδειξη ημερομηνίας αποστολής: η σφραγίδα του κούριερ ή του ταχυδρομείου ή σε κάθε άλλη περίπτωση η ημέρα παραλαβής του προϊόντος στις αποθήκες μας).

         Για την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης, ο πελάτης – καταναλωτής οφείλει είτε να συμπληρώσει και να υποβάλει ηλεκτρονικά το έντυπο υπαναχώρησης που υπάρχει στην ιστοσελίδα της Εταιρείας είτε οποιοδήποτε άλλο έντυπο - δήλωση και η Εταιρεία να του αποστείλει αμελλητί απόδειξη - επιβεβαίωση παραλαβής του.

         Κατόπιν της ως άνω δήλωσης υπαναχώρησης, η Εταιρεία επιστρέφει κάθε πληρωμή που έλαβε από τον πελάτη - καταναλωτή, συμπεριλαμβανομένων, κατά περίπτωση, των δαπανών παράδοσης, χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα κατά την οποία ενημερώθηκε για την απόφαση του πελάτη - καταναλωτή να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση.

         Η Εταιρεία προβαίνει στην επιστροφή των χρημάτων χρησιμοποιώντας τα ίδια μέσα πληρωμής με εκείνα που χρησιμοποίησε ο πελάτης – καταναλωτής για την αρχική συναλλαγή, εκτός κι αν ο πελάτης - καταναλωτής έχει ρητώς συμφωνήσει διαφορετικά και υπό τον όρο να μην επιβαρυνθεί ο πελάτης - καταναλωτής με δαπάνες προκύπτουσες από την επιστροφή των χρημάτων. Σημειωτέον ότι η Εταιρεία δεν απαιτείται να επιστρέψει πρόσθετες δαπάνες παράδοσης, εάν ο πελάτης - καταναλωτής ρητώς είχε επιλέξει τρόπο παράδοσης άλλο από τον φθηνότερο τυποποιημένο τρόπο παράδοσης που προσφέρει η Εταιρεία.

         Εκτός εάν η Εταιρεία προσφέρθηκε να παραλάβει η ίδια το πωλούμενο προϊόν, η Εταιρεία μπορεί να παρακρατήσει την επιστροφή του τιμήματος μέχρι να λάβει πίσω το προϊόν ή μέχρι ο πελάτης - καταναλωτής να παράσχει αποδείξεις ότι έστειλε πίσω το προϊόν. Από την πλευρά του, ο πελάτης - καταναλωτής επιστρέφει τα αγαθά ή τα μεταβιβάζει στην Εταιρεία χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός 14ημερολογιακών ημερών από την ημέρα κατά την οποία ανακοίνωσε στην Εταιρεία την απόφασή του να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση της πώλησης, ακριβώς στην κατάσταση που παραδόθηκαν στον πελάτη - καταναλωτή, ήτοι στην αρχική τους κατάσταση, μαζί με την συσκευασία τους και το σύνολο των εξαρτημάτων, των ταμπελών/σημάνσεων (π.χ. αυτοκόλλητα, σήμανση μάρκας κλπ.) και των εντύπων και των παραστατικών που τα συνοδεύουν.

         Ειδικώς, στην περίπτωση των ειδών που περιλαμβάνονται σε ειδικότερη συσκευασία, ιδίως για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής (όπως όλως ενδεικτικώς π.χ. ξυριστικές - κουρευτικές μηχανές, οδοντόβουρτσες κλπ.), η συσκευασία θα πρέπει να μην έχει παραβιαστεί ή και φθαρεί, δηλαδή το δικαίωμα της υπαναχώρησης δεν ισχύει στην περίπτωση τηςπρομήθειας σφραγισμένων αγαθών, τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση.Η προθεσμία τηρείται εάν ο πελάτης - καταναλωτής στείλει πίσω τα αγαθά πριν από την εκπνοή της προθεσμίας των 14 ημερολογιακών ημερών.

         Ο πελάτης - καταναλωτής επιβαρύνεται μόνο με το άμεσο κόστος επιστροφής των αγαθών.

         Ο πελάτης - καταναλωτής ευθύνεται για τυχόν μείωση της αξίας των αγαθών μόνο ως αποτέλεσμα διαχείρισης των αγαθών άλλης πλην εκείνης που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης, τωνχαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών.

         Τέλος, σε κάθε περίπτωση, για να πραγματοποιήσετε οποιαδήποτε επιστροφή προϊόντος, θα πρέπει να επικοινωνήσετε πρώτα τηλεφωνικά με το τμήμα επιστροφής προϊόντων στο 210 2818144.


Έντυπο Υπαναχώρησης